Abstract
במחקר הנוכחי נעשה שימוש במודלים ממוחשבים אשר מתבססים על הערוץ הקולי בהסבר תופעות מדעיות שונות, זאת על מנת לפצות על הערוץ החזותי הלקוי ולאפשר לתלמידים עיוורים לאסוף מידע ולהתנסות בתהליכים מדעיים באמצעות הערוץ הקולי. שאלת המחקר במאמר זה: האם השימוש במודלים ממוחשבים מבוססי קול מסייעים בהבנת מערכות כימיות מורכבות בנושא מבנה הגז, בקרב תלמידות עיוורות.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Pages | 11 (2016), 273ע-272ע |
Number of pages | 262 |
State | Published - 2016 |
IHP publications
- ihp
- Chemistry -- Study and teaching