הקשר בין תפיסות של אקלים בית הספר לבין מעורבות באלימות, בהתנהגויות סיכון, בנשירה סמויה ובהישגים: ניתוח משווה בין תלמידים ערבים ויהודים בישראל

Translated title of the contribution: The Relationship Between School Perceptions and Involvement in Violence, Risk Behaviors and Truancy:: A Comparative Analyses Between Israeli Arab and Jewish Students.

ח'אלד חג'אזי, אמל נסיר-שלופה, יוסי הראל-פיש

    Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

    Abstract

    מטרות המחקר היו לבחון פערים בין האוכלוסייה הערבית לבין האוכלוסייה היהודית בתפיסות של אקלים בית הספר ושל משתני התוצאה - מעורבות באלימות, התנהגויות סיכון, נשירה סמויה והישגים בלימודים (השערה 1 והשערה 2) ולבחון את הקשרים בין תפיסות אקלים בית הספר לבין משתני התוצאה (השערה 3) בקרב כל אחד משני המגזרים. (מתוך המאמר)
    Translated title of the contributionThe Relationship Between School Perceptions and Involvement in Violence, Risk Behaviors and Truancy:: A Comparative Analyses Between Israeli Arab and Jewish Students.
    Original languageHebrew
    Pages (from-to)145-172
    Number of pages28
    Journalמגמות: רבעון למדעי ההתנהגות
    Volume54
    Issue number2
    StatePublished - 2019

    IHP publications

    • ihp
    • Academic achievement
    • Dropouts
    • Jewish-Arab relations
    • Palestinian Arabs -- Education -- Israel
    • Palestinian Arabs -- Israel -- Social conditions
    • Risk-taking (Psychology)
    • School environment
    • School violence

    Cite this