Abstract
מטרות המחקר היו לבחון פערים בין האוכלוסייה הערבית לבין האוכלוסייה היהודית בתפיסות של אקלים בית הספר ושל משתני התוצאה - מעורבות באלימות, התנהגויות סיכון, נשירה סמויה והישגים בלימודים (השערה 1 והשערה 2) ולבחון את הקשרים בין תפיסות אקלים בית הספר לבין משתני התוצאה (השערה 3) בקרב כל אחד משני המגזרים. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | The Relationship Between School Perceptions and Involvement in Violence, Risk Behaviors and Truancy:: A Comparative Analyses Between Israeli Arab and Jewish Students. |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 145-172 |
Number of pages | 28 |
Journal | מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות |
Volume | 54 |
Issue number | 2 |
State | Published - 2019 |
IHP publications
- ihp
- Academic achievement
- Dropouts
- Jewish-Arab relations
- Palestinian Arabs -- Education -- Israel
- Palestinian Arabs -- Israel -- Social conditions
- Risk-taking (Psychology)
- School environment
- School violence