Abstract
משוב עמיתים הינו תהליך בו הלומדים כותבים הערות לחבריהם לקורס במטרה לסייע בשיפור תוצרי הלמידה. בעוד שהשימוש במשוב עמיתים הולך וגדל בקורסים הנדסיים הנלמדים בגישה מבוססת פרויקטים, בחינת איכות המשובים לא זכתה לתשומת לב מספקת. לפיכך, מחקר זה שם למטרה לפתח ולתקף טקסונומיה שתסייע לבחון ולהעריך את איכות המשובים שסטודנטים להנדסה מעניקים לפרויקטים של חבריהם. המחקר כלל ניתוח דדוקטיבי ואינדוקטיבי של משובים במסגרת הקורס 'ננוטכנולוגיה וננו-חיישנים' של הטכניון. ממצאי המחקר הצביעו על ארבע קטגוריות להערכת משובים המאופיינות במדרג עולה, בהתאם למיומנות החשיבה הנדרשת מצדו של המעריך. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 53-59 |
Number of pages | 7 |
Journal | מור-טק |
Volume | 13 |
State | Published - 2018 |
IHP publications
- ihp
- College students
- Educational tests and measurements
- Feedback (Psychology)