הערכת עמיתים בסביבת למידה מבוססת פרויקטים: פיתוח משובים ברמת חשיבה גבוהה

מאיה אושר, מירי ברק

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

משוב עמיתים הינו תהליך בו הלומדים כותבים הערות לחבריהם לקורס במטרה לסייע בשיפור תוצרי הלמידה. בעוד שהשימוש במשוב עמיתים הולך וגדל בקורסים הנדסיים הנלמדים בגישה מבוססת פרויקטים, בחינת איכות המשובים לא זכתה לתשומת לב מספקת. לפיכך, מחקר זה שם למטרה לפתח ולתקף טקסונומיה שתסייע לבחון ולהעריך את איכות המשובים שסטודנטים להנדסה מעניקים לפרויקטים של חבריהם. המחקר כלל ניתוח דדוקטיבי ואינדוקטיבי של משובים במסגרת הקורס 'ננוטכנולוגיה וננו-חיישנים' של הטכניון. ממצאי המחקר הצביעו על ארבע קטגוריות להערכת משובים המאופיינות במדרג עולה, בהתאם למיומנות החשיבה הנדרשת מצדו של המעריך. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)53-59
Number of pages7
Journalמור-טק
Volume13
StatePublished - 2018

IHP publications

  • ihp
  • College students
  • Educational tests and measurements
  • Feedback (Psychology)

Cite this