Abstract
מטרת המחקר היתה לחקור את תחום האפליקציות ללימוד אנגלית ללומדים צעירים תוך התמקדות בבדיקה והערכה של מאפייני אפליקציות נבחרות מתוך המבחר העצום הקיים. במסגרת מחקר זה הוגדרה על בסיס מחקרים, מחוונים וכלים קיימים בספרות בתחומי השפה וההוראה, המסגרת התיאורטית ופותח כלי הערכה, אשר סיפק מידע על האפליקציות בארבעה ממדים: במימד האפליקציה, במימד הפדגוגיה, במימד הסביבה הטכנולוגית ובממד מדיניות השימוש. בשלב השני של המחקר יושמו המסגרת התיאורטית וכלי ההערכה על שש אפליקציות נבחרות. בשלב האחרון, תוקף כלי ההערכה באמצעות ששה מומחים מתחום הוראת האנגלית ללומדים הצעירים, מעולם המחקר והאקדמיה ומעולם הוראת האנגלית בבתי הספר והגנים. המומחים רואיינו לגבי תפיסותיהם בתחום על שלל רבדיו, העריכו ותיקפו את רשימת המימדים והמשתנים של הכלי על-סמך הידע המקצועי שלהם.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Pages | 12 (2017), 264ע-263ע |
Number of pages | 252 |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- ihp
- English language -- Study and teaching
- Mobile apps