המורה כמנגיש תוכנית לימודים במתמטיקה: פעולות הנגשה של מורים בעת הוראת פתרון משוואות בכיתה ז': [מתוך המדור: חקירה מתמטית]

סבינץ גילה אוזרוסו-הגג, מיכל טבח

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר זה מציג את עדשת הארגונומיה של תוכנית הלימודים. המאמר בוחן את הדרך בה שלושה מורים שונים מנגישים את הנושא של פתרון משוואות לינאריות פשוטות, בראשית הוראת האלגברה, בהתאם לתוכנית הלימודים החדשה במתמטיקה. המאמר מספק צוהר לפעולות ההוראה של המורים, כפי שהן באות לידי ביטוי בבחירות ובעזרים של כל אחד מהמורים להנגשת הנושא של פתרון משוואות לינאריות פשוטות בכיתתו. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)47-60
Number of pages14
Journalעל"ה: עלון למורי המתמטיקה
Volume60
StatePublished - 2022

IHP publications

  • ihp
  • Algebra -- Study and teaching
  • Equations
  • Human engineering
  • Junior high school students
  • Mathematics -- Study and teaching
  • Problem solving -- Study and teaching
  • Teachers
  • Teaching -- Aids and devices
  • Teaching -- Methods

Cite this