Abstract
מאמר זה מציג את עדשת הארגונומיה של תוכנית הלימודים. המאמר בוחן את הדרך בה שלושה מורים שונים מנגישים את הנושא של פתרון משוואות לינאריות פשוטות, בראשית הוראת האלגברה, בהתאם לתוכנית הלימודים החדשה במתמטיקה. המאמר מספק צוהר לפעולות ההוראה של המורים, כפי שהן באות לידי ביטוי בבחירות ובעזרים של כל אחד מהמורים להנגשת הנושא של פתרון משוואות לינאריות פשוטות בכיתתו. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 47-60 |
Number of pages | 14 |
Journal | על"ה: עלון למורי המתמטיקה |
Volume | 60 |
State | Published - 2022 |
IHP publications
- ihp
- Algebra -- Study and teaching
- Equations
- Human engineering
- Junior high school students
- Mathematics -- Study and teaching
- Problem solving -- Study and teaching
- Teachers
- Teaching -- Aids and devices
- Teaching -- Methods