המודל הישראלי ללימודי הפרעות בתקשורת: שילוב של שמיעה, שפה ודיבור

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

במלאות יובל שנים לתחום הפרעות בתקשורת בישראל, מחברת המאמר סוקרת את התפתחות התחום עם דגש על שיטת ההכשרה הייחודית, המשלבת בין מדעי השמיעה, הדיבור והשפה. במאמרה סוקרת המחברת את התפתחות התוכניות ללימודי הפרעות בתקשורת בישראל מאז קום המדינה, מתארת את המבנה הנוכחי של התוכניות הקיימות בארץ וחותמת בחזון לגבי עתידו המקצועי של התחום בארץ.
Original languageHebrew
Pages (from-to)1-6
Number of pages6
Journalד"ש ברש"ת
Volume37
StatePublished - 2018

IHP publications

  • ihp
  • Education -- Curricula
  • Occupational training
  • Speech therapists

Cite this