Abstract
במלאות יובל שנים לתחום הפרעות בתקשורת בישראל, מחברת המאמר סוקרת את התפתחות התחום עם דגש על שיטת ההכשרה הייחודית, המשלבת בין מדעי השמיעה, הדיבור והשפה. במאמרה סוקרת המחברת את התפתחות התוכניות ללימודי הפרעות בתקשורת בישראל מאז קום המדינה, מתארת את המבנה הנוכחי של התוכניות הקיימות בארץ וחותמת בחזון לגבי עתידו המקצועי של התחום בארץ.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 1-6 |
Number of pages | 6 |
Journal | ד"ש ברש"ת |
Volume | 37 |
State | Published - 2018 |
IHP publications
- ihp
- Education -- Curricula
- Occupational training
- Speech therapists