Abstract
מטרת המחקר הייתה לבחון כיצד המודל האקולוגי, הבנוי מחמש שכבות, יכול לחזות את הישגי התלמידים במתמטיקה באופן אינטגרטיבי מול שלושה גורמים: הגורמים הפנים־בית ספריים (רמת האלימות בבית הספר וגודל כיתה), הגורמים החוץ־בית ספריים (משאבים חברתיים-כלכליים של המשפחות, כגון למידת מתמטיקה מבוססת מחשב בבית התלמיד ושיעורי עזר פרטיים במתמטיקה) וגורמי הרקע (מגזר, אזור). על בסיס תוצאות המחקר, נבין את תפקידה של ההנהגה החינוכית בקידום הישגי התלמידים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 57-82 |
Number of pages | 26 |
Journal | זמן חינוך |
Volume | 6 |
State | Published - 2020 |
IHP publications
- ihp
- Academic achievement
- Educational leadership
- Mathematics -- Study and teaching
- School children
- School principals
- School violence
- System theory
- אלימות בבית הספר
- אפקטיביות בית-ספרית
- גודל הכיתה
- גישה אקולוגית-חנוכית
- הישגים בלימודים
- מנהיגות חינוכית
- מנהלי בתי ספר
- מתמטיקה -- לימוד והוראה
- תיאוריית המערכות
- תלמידים