Abstract
חוקרים רבים מציינים את הלמידה האקראית כמרכיב חשוב ומשמעותי בלמידה לאורך החיים. למידה אקראית מותנעת על ידי טריגר חיצוני ומובילה, לעתים, לפעולות נוספות של הלומד. מחקר זה בוחן האם החשיפה ל"דודל של גוגל", אלה האיורים המחליפים מדי פעם את הלוגו בדף הבית של גוגל לציון אירועים שונים, מהווה טריגר ללמידה אקראית. זאת, על ידי מדידת פעולת המשך אחת - פרסום בטוויטר אודות נושא הדודל. מן הממצאים עולה כי החשיפה לדודל של גוגל היא אכן בעלת פוטנציאל להיות רגע למיד (teachable moment). עם זאת, משכה של הזדמנות הלמידה הזו קצר למדי ועומד על יום אחד בלבד. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Pages | 12 (2017), 115ע-108ע |
Number of pages | 97 |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- ihp
- Learning