החשיפה לדודל של גוגל כהזדמנות למידה

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

חוקרים רבים מציינים את הלמידה האקראית כמרכיב חשוב ומשמעותי בלמידה לאורך החיים. למידה אקראית מותנעת על ידי טריגר חיצוני ומובילה, לעתים, לפעולות נוספות של הלומד. מחקר זה בוחן האם החשיפה ל"דודל של גוגל", אלה האיורים המחליפים מדי פעם את הלוגו בדף הבית של גוגל לציון אירועים שונים, מהווה טריגר ללמידה אקראית. זאת, על ידי מדידת פעולת המשך אחת - פרסום בטוויטר אודות נושא הדודל. מן הממצאים עולה כי החשיפה לדודל של גוגל היא אכן בעלת פוטנציאל להיות רגע למיד (‏teachable moment). עם זאת, משכה של הזדמנות הלמידה הזו קצר למדי ועומד על יום אחד בלבד. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Pages12 (2017), 115ע-108ע
Number of pages97
StatePublished - 2017

IHP publications

  • ihp
  • Google
  • Learning
  • Twitter

Cite this