הוראה מקוונת בזמן קורונה - המקרה של אוניברסיטת תל אביב

טל סופר, ענת סורוקה-זוטא, גדי פרנק

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

בפרק זה נסקור את התנאים שאפשרו את המעבר המהיר להוראה מקוונת באוניברסיטת תל אביב תוך התייחסות למערכת קשרי הגומלין במסגרת הארגונית (אקו - סיסטם) . הפרק סוקר ממצאים שעלו במסגרת מחקר שהתקיים באוניברסיטה זו, שבחן את תקופת המעבר מלמידה פרונטלית ללמידה מקוונת – מתחילת משבר הקורונה בסמסטר ב' תשפ"א ועד לסוף שנת הלימודים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationממשבר להזדמנות
Subtitle of host publicationלמידה והוראה במשבר הקורונה בהשכלה הגבוהה בישראל
Editorsאלה ברונשטיין, ענת כהן
Place of Publicationתל אביב
Pages50-73
Number of pages24
StatePublished - 2024

IHP publications

  • ihp
  • COVID-19 Pandemic, 2020-
  • Universiṭat Tel-Aviv
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • Universities and colleges
  • Technological innovations
  • Emergencies
  • Interaction (Philosophy)
  • Lecturers
  • College students
  • Content (Psychology)
  • Satisfaction
  • Teacher-student relationships
  • Academic freedom
  • Schools -- Decentralization
  • Learning
  • Teaching -- Aids and devices

DanaCode

  • DanaCode
  • 076900002635

Cite this