Abstract
המאמר עוסק בהוראה ובהכמת מורים לחינוך גופני באמצעות למידה מקוונת. מגפת הקורונה אילצה את מערכת החינוך, ובכללה את המוסדות להשכלה גבוהה, לעבוד להוראה מרחוק. המאמר מעלה אתגרים בהוראה מקוונת המאפיינים את תחום החינוך הגופני, מציג יתרונות בהוראה המקוונת, ומציע דרכים לשיפור ההוראה המקוונת בקורסי תוכנית ההכשרה ובפרט בקורסים המעשיים, זאת כדי שהלמידה תהיה איכותנית ויעילה, ותכין את הלומדים להוראת מקצוע החינוך הגופני. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 249-268 |
Journal | מחקרי גבעה: שנתון המכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון |
Volume | ח |
State | Published - 2021 |