ההכשרה הקלינית להוראה בעת משבר - התמודדות מדריכים פדגוגיים עם סגירת בתי הספר בגל הראשון של הקורונה

ברכה אלפרט, תמר אריאב, לינור הדר, אורן ארגז

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המאמר הנוכחי מציג חקר מקרים מרובה בגישה איכותנית-פנומנולוגית, אשר בחן את דרכי ההתמודדות של המדריכים הפדגוגיים (מד"פים) בבית ברל עם השאלה כיצד לאפשר לסטודנטים להמשיך להתנסות בהוראה כאשר באופן פיזי שערי השדה הזה נעולים, בגל הראשון של מגפת הקורונה (מרץ-מאי 2020). (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהכשרת מורים בתקופת משבר הקורונה
Subtitle of host publicationאתגרים, הזדמנויות ושינוי
Editorsרוני לידור, לאה קוזמינסקי, חן שכטר, טובה מיכלסקי, לילי רוסו
Place of Publicationתל אביב
Pagesכרך ב (התנסות, סימולציות ולמידה מקצועית), 17-36
StatePublished - 2024

IHP publications

  • ihp
  • COVID-19 Pandemic, 2020-
  • Teachers -- Training of
  • Adjustment (Psychology)
  • Student teaching
  • Student teachers
  • Computer-assisted instruction
  • Teachers -- Training of -- Curricula

DanaCode

  • DanaCode
  • 076900002550

Cite this