Abstract
המאמר הנוכחי מציג חקר מקרים מרובה בגישה איכותנית-פנומנולוגית, אשר בחן את דרכי ההתמודדות של המדריכים הפדגוגיים (מד"פים) בבית ברל עם השאלה כיצד לאפשר לסטודנטים להמשיך להתנסות בהוראה כאשר באופן פיזי שערי השדה הזה נעולים, בגל הראשון של מגפת הקורונה (מרץ-מאי 2020). (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | הכשרת מורים בתקופת משבר הקורונה |
Subtitle of host publication | אתגרים, הזדמנויות ושינוי |
Editors | רוני לידור, לאה קוזמינסקי, חן שכטר, טובה מיכלסקי, לילי רוסו |
Place of Publication | תל אביב |
Pages | כרך ב (התנסות, סימולציות ולמידה מקצועית), 17-36 |
State | Published - 2024 |
IHP publications
- ihp
- COVID-19 Pandemic, 2020-
- Teachers -- Training of
- Adjustment (Psychology)
- Student teaching
- Student teachers
- Computer-assisted instruction
- Teachers -- Training of -- Curricula
DanaCode
- DanaCode
- 076900002550