Abstract
בזיכרונותיהם תיארו אנשי 'הבימה' את העבודה על 'הדיבוק' כאירוע מכונן. הם ראו בחזרות את שיאה של מערכת היחסים האינטימית שנוצרה בינם ליבגני ווכטנגוב בשנות שהותה של הלהקה במוסקבה מאז ייסודה ב-1917 ועד 1926. ההפקה נחשבה בעיניהם לפסגת יצירתם האמנותית ולסיבה להתקבלותם החמה בעולם. את הגישה הזאת אימצו גם היסטוריונים של התיאטרון העברי, שתיארו את 'הדיבוק' כאירוע ראשוני חד-פעמי שממנו צמח התיאטרון העברי. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 212-235 |
Number of pages | 24 |
Journal | במה: כתב עת לתיאטרון, אמנויות הבמה והמסך |
Volume | 285 |
State | Published - 2019 |
IHP publications
- ihp
- Jews -- History -- 20th century
- Reading
- Translating and interpreting
- ha-Bimah