Abstract
המאמר עוסק במכשולים חזותיים הניצבים בפני תלמידי תיכון בדרכם להבנה של סרטוטים המלווים בעיות בגאומטרית המרחב. המחקר המוצג במאמר מתמקד בשני סוגים של מידע הטמון בשרטוט דו-ממדי של אובייקט גיאומטרי תלת-ממדי: מידע העלול להטעות ולעכב הבנה (PMI) ומידע העשוי להועיל ולעורר הבנה (PHI). (מתוך המאמר)
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Pages (from-to) | 19-28 |
| Number of pages | 10 |
| Journal | על"ה: עלון למורי המתמטיקה |
| Volume | 52 |
| State | Published - 2015 |
IHP publications
- ihp
- Geometry
- Geometry -- Study and teaching
- School children
- Space perception