הבנה של סרטוטים דו-ממדיים המתארים אובייקטים תלת-ממדיים בהוראת גיאומטריה במרחב

מירלה וידר, אבי ברמן, בוריס קויצ'ו

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר עוסק במכשולים חזותיים הניצבים בפני תלמידי תיכון בדרכם להבנה של סרטוטים המלווים בעיות בגאומטרית המרחב. המחקר המוצג במאמר מתמקד בשני סוגים של מידע הטמון בשרטוט דו-ממדי של אובייקט גיאומטרי תלת-ממדי: מידע העלול להטעות ולעכב הבנה (PMI) ומידע העשוי להועיל ולעורר הבנה (PHI). (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)19-28
Number of pages10
Journalעל"ה: עלון למורי המתמטיקה
Volume52
StatePublished - 2015

IHP publications

  • ihp
  • Geometry
  • Geometry -- Study and teaching
  • School children
  • Space perception

Cite this