האם זו טעות? תפיסת טעויות הסטודנטים בתהליך הדרכה על ידי מדריכים קליניים

אלה קורן, ליז מינץ, מיכל יצחקי

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

כיום בעידן של הטמעת ההנחיות של ניהול סיכונים, קיימת חשיבות רבה להטמעת ההתנהלות על פי מדיניות זו כבר בשלבי ההכשרה המוקדמים של הסטודנטים לסיעוד. המחקר הנוכחי, אשר שילב בין מספר שיטות מחקר, בחן את תפיסות אירועי הטעות של הסטודנטים בתהליך הדרכה על ידי אחים ואחיות המיועדים להדרכה קלינית ואת כוונות ההתנהגות שלהם ליישם את מדיניות ניהול הסיכונים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)11
Number of pages1
Journalגוף ידע
StatePublished - 2014

IHP publications

  • ihp
  • Bias (Law)
  • Nurses -- Training of
  • Nursing
  • Risk management

Cite this