Abstract
בלב משבר הקורונה הזמינה נשיאת מכללת קיי פרופסור לאה קוזמינסקי את באי המכללה ל"זירת הזדמנויות": מרחב של סיעור מוחות לגבי האתגרים וההזדמנויות העולים מן המשבר. במסגרת זו, קבוצת העניין "למידה והוראה מיטבית", בהובלתה של ד"ר אינה סמירנוב-אוקנין, בחרה להתמקד בשינויים העוברים על זהותו של איש החינוך. היא עשתה זאת דרך שיתוף בסיפורים אישיים ושיח מברר שהוביל לתובנות אופרטיביות ללמידה מיטבית. מאמר שיתופי זה מציג את סיפוריהם של חברי הקבוצה, את הלמידה שנערכה בעקבותיהם ואת התובנות שעלו מהם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Article number | 3 |
Pages (from-to) | 8-14 |
Number of pages | 7 |
Journal | קולות: כתב עת לענייני חינוך וחברה |
Volume | 21 |
State | Published - Jan 2021 |
IHP publications
- ihp
- COVID-19 (Disease)
- COVID-19 Pandemic, 2020-
- College students
- Computer-assisted instruction
- Lecturers
- Teachers -- Training of
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- הכשרת מורים
- זהות מקצועית
- מגפת הקורונה, 2020-
- מרצים
- סטודנטים
- קורונה (מחלה)