Abstract
מטרת מאמר זה היא להבהיר כיצד מיומנויות של חשיבה היסטורית מתבטאות בפעילויות הלמידה, בהערכה, ובחשיבה על התלמידים, וכיצד הרקע והזהות של התלמידים עשויים להשפיע על חשיבתם ההיסטורית. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך היסטורי: זירות וזיקות (קובץ בעריכת: נמרוד טל ואייל נווה.) |
Place of Publication | [בני ברק] |
Pages | תשפ"ג 2023, 123-154 |
State | Published - 2023 |
IHP Publications
- ihp
- Attitude (Psychology)
- Causation
- Critical thinking
- Empathy
- Group identity
- History -- Sources
- History -- Study and teaching
- Identity (Philosophical concept)
- Judgment (Ethics)
- Quarreling
- Self-evaluation
- Thought and thinking
- אמפתיה
- היסטוריה -- לימוד והוראה
- הערכה עצמית
- זהות (פילוסופיה)
- זהות קבוצתית
- חשיבה ביקורתית
- מחלוקת
- מיומנויות חשיבה
- סיבתיות (פילוסופיה)
- עמדות
- שיפוט מוסרי
- תעודות ומקורות היסטוריים
DanaCode
- DanaCode
- 003100071673