Abstract
Classroom Assessment Scoring system (CLASS), שיטה הוליסטית שפותחה בארה"ב על ידי פיאנטה ושותפיו, עשויה לעזור לגננות להתמודד טוב יותר במערכת המורכבת שהן מנהלות. זאת, כיוון שהיא מציעה כלים, הן תיאורטיים והן מעשיים, להבנת תהליכים בין-אישיים המתרחשים בגן ולהתערבות מתקנת במקומות שבהם זה נדרש. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Using the Classroom Assessment Scoring System (CLASS) in Israeli Kindergarten for evaluating and shaping classroom climate |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 22-29 |
Number of pages | 8 |
Journal | הד הגן |
Volume | 78 |
Issue number | 3 |
State | Published - 2014 |
IHP publications
- ihp
- Early childhood education
- Kindergarten teachers
- Learning
- People with social disabilities -- Education
- Physical education for children
- Preschool children
- Teacher-student relationships