בין דפוסי למידה, סביבה נתפסת וביצועי הוראה

יסמין נוילינגר-שורץ, צפריר גולדברג

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

בפרק זה יוצגו דרכי ההשפעה של דפוסי הלמידה של מורות חדשות על ביצועי ההוראה ועל איכותה, כפי שהן מתבטאות בדיווח עצמי של המורות. נוסף על כך ייבחנו דרכי ההשפעה של דפוסים אלו על הערכות איכות ההוראה לצורך קבלת רישיון הוראה וקביעות. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationמלמידת מורות לביצועי הוראה
Subtitle of host publicationמורות חדשות בסביבות הוראה מגוונות
Editorsלילי אורלנד-ברק, צפריר גולדברג
Place of Publicationתל אביב
Pages48-66
Number of pages19
StatePublished - 2024

IHP publications

  • ihp
  • Teaching
  • Effective teaching
  • First year teachers
  • Learning
  • Teachers -- In-service training
  • Schools
  • Self-culture
  • Peer teaching
  • Teachers
  • Teachers -- Evaluation
  • Mentoring in education
  • First year teachers -- Supervision of

DanaCode

  • DanaCode
  • 076900002598

Cite this