בחינת הערך המוסף של מודל פדגוגי של קהילות ידע וחקר ללמידה במרחבי למידה עתידיים (פוסטר)

חוה בן-חורין, כרמית פיון, יעל קלי

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

פוסטר זה משותף לשני מחקרים המציעים מודל קונספטואלי לחקר הלמידה במרחבי למידה עתידניים (Future Learning Spaces, FLS) . שני המחקרים בתחילת דרכם ולכן נתמקד כאן בהצגת המודל וביישום אסטרטגיה ייחודית לתכנון המחקר (מיפוי השערות במחקר עיצוב), אך לא בממצאים אמפיריים. שני המחקרים מבוססים על אחד המודלים ללמידה ב"כיתת עתיד" – מודל קהילות ידע וחקר (Knowledge Community and Inquiry, KCI), המיושם ב"כתה חכמה". מודל זה משלב בין המסגרות התאורטיות של למידה מבוססת חקר ושל קהילות למידה.
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Pages11 (2016), 253ע-252ע
Number of pages242
StatePublished - 2016

IHP publications

  • ihp
  • Learning
  • Problem-based learning
  • Team learning approach in education

Cite this