Abstract
מטרת המחקר המתואר הייתה לבחון את השכיחות ואת המאפיינים של מחלוקות בין מורות בישראל, וזאת על מנת ללמוד על יכולתן של מחלוקות אלו לאפשר למידה שיתופית של מורות.
| Translated title of the contribution | "Let's agree to disagree": Israeli teachers' pedagogical disagreements- frequency and characteristics |
|---|---|
| Original language | Hebrew |
| Pages (from-to) | 83-105 |
| Number of pages | 23 |
| Journal | דפים |
| Volume | 76 |
| State | Published - 2022 |
IHP publications
- ihp
- Discourse analysis
- Meetings
- Professional learning communities
- Quarreling
- Teachers
- Teachers -- In-service training
- Team learning approach in education
- התפתחות מקצועית -- מורים
- חקר השיח
- ישיבות-עבודה
- למידה בקבוצות
- מורים
- מחלוקת
- קהילות למידה מקצועית