Abstract
מטרת המחקר המתואר הייתה לבחון את השכיחות ואת המאפיינים של מחלוקות בין מורות בישראל, וזאת על מנת ללמוד על יכולתן של מחלוקות אלו לאפשר למידה שיתופית של מורות.
Translated title of the contribution | "Let's agree to disagree": Israeli teachers' pedagogical disagreements- frequency and characteristics |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 83-105 |
Number of pages | 23 |
Journal | דפים |
Volume | 76 |
State | Published - 2022 |
IHP publications
- ihp
- Discourse analysis
- Meetings
- Professional learning communities
- Quarreling
- Teachers
- Teachers -- In-service training
- Team learning approach in education
- התפתחות מקצועית -- מורים
- חקר השיח
- ישיבות-עבודה
- למידה בקבוצות
- מורים
- מחלוקת
- קהילות למידה מקצועית