Abstract
במאמר בוחן המחבר את מעמדם של ספרי הלמוד במערכות חנוך בעולם, ומציג מחקר ספרי למוד המהווה מעשה של חשיפה אידאולוגית-פוליטית והצבת מראה בקרתית על מדינה מול ספרי הלמוד של רעותה, שהרי מערכות חנוך בעולם משתמשות בספרי הלמוד לארגון הידע של התלמידים בבתי הספר. הן מבצעות זאת על ידי נהול פרקי הלמוד, הרחבתם של נושאים נבחרים, ובעיקר פקוח על הפצת הידע ועל שכפולו, וקיום בחינות לבדיקת הבקיאות בו.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 68-72 |
Number of pages | 5 |
Journal | ביטאון מכון מופת |
Volume | 55 |
State | Published - 2015 |
IHP publications
- ihp
- Education -- Israel -- Administration
- Education -- Research
- Textbooks