אכן חציר העם. מה הטעם לחנך לערכים משותפים בחברה שסועה?

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

את התלמידים החכמים והביקורתיים שלנו אי אפשר לרמות. ערכים כמו תרומה לחברה ולמדינה, שותפות חברתית ושוויון לפני החוק חלים בישראל רק על חלק מן האוכלוסייה. כאשר הפער בין הרטוריקה לבין המציאות גדול כל כך, ברור שחינוך לערכים אינו אלא חינוך אוטופי. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)44-45
Number of pages2
Journalהד החינוך
Volumeצ"א
Issue number1
StatePublished - 2016

IHP publications

  • ihp
  • Education -- Israel -- Administration
  • Moral education
  • School children
  • Teachers

Cite this