Abstract
מאמר זה בוחן את השימוש בכלי השיווקי הפופולרי של "העלאת רעיונות קבוצתית" באמצעות מיקור המונים (חוכמת ההמונים) וסיעור מוחות מקוון: במסגרת השימוש בכלי זה מבקשות חברות מלקוחותיהן להעלות רעיונות לשירותים ולמוצרים באמצעות פלטפורמות מקוונות, המאפשרות ללקוחות להיחשף לרעיונות של לקוחות אחרים ולשאוב מהם השראה לרעיונות שלהם עצמם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 70-77 |
Number of pages | 8 |
Journal | חידושים בניהול |
Volume | 1 |
State | Published - 2017 |
IHP publications
- ihp
- Creative ability
- Corporations
- Technological innovations
- Internet marketing
- Brainstorming
- Crowdsourcing