איך לשפר סיעור מוחות מקוון: השגת רעיונות חדשניים למוצרים ושירותים מלקוחות באמצעות מיקור המונים

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר זה בוחן את השימוש בכלי השיווקי הפופולרי של "העלאת רעיונות קבוצתית" באמצעות מיקור המונים (חוכמת ההמונים) וסיעור מוחות מקוון: במסגרת השימוש בכלי זה מבקשות חברות מלקוחותיהן להעלות רעיונות לשירותים ולמוצרים באמצעות פלטפורמות מקוונות, המאפשרות ללקוחות להיחשף לרעיונות של לקוחות אחרים ולשאוב מהם השראה לרעיונות שלהם עצמם. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)70-77
Number of pages8
Journalחידושים בניהול
Volume1
StatePublished - 2017

IHP publications

  • ihp
  • Creative ability
  • Corporations
  • Technological innovations
  • Internet marketing
  • Brainstorming
  • Crowdsourcing

Cite this