Abstract
במחקר זה, שנתוניו נאספו במחצית הראשונה של שנת תשע"ה (2015), השתתפו 263 תלמידי כיתות ה-ו משני בתי ספר יסודיים-ממלכתיים, ממעמד סוציו-אקונומי זהה ובעלי רקע טכנולוגי דומה. באמצעות שאלון ומטלה מתוקשבת ביקשו המחברות לבדוק באיזו מידה התלמידים מצליחים במטלת אוריינות מידע, ואילו גורמים משפיעים על הצלחתם בה. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Information Literacy of 5th and 6th grade students |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 165-193 |
Number of pages | 29 |
Journal | Dapim |
Volume | 73 |
State | Published - 2020 |
IHP publications
- ihp
- Ability
- Computer-assisted instruction
- Information behavior
- Information literacy
- Information retrieval
- School children
- Self-evaluation
- אוריינות מידע
- אחזור מידע
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- הערכה עצמית
- התנהגות אתור מידע
- מיומנויות וכישורים
- תלמידים בבית הספר היסודי