אוריינות מידע של תלמידי כיתות ה-ו

Translated title of the contribution: Information Literacy of 5th and 6th grade students

N. Aharony, Sigal Ben-Amram, Judit Bar-Ilan

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

במחקר זה, שנתוניו נאספו במחצית הראשונה של שנת תשע"ה (2015), השתתפו 263 תלמידי כיתות ה-ו משני בתי ספר יסודיים-ממלכתיים, ממעמד סוציו-אקונומי זהה ובעלי רקע טכנולוגי דומה. באמצעות שאלון ומטלה מתוקשבת ביקשו המחברות לבדוק באיזו מידה התלמידים מצליחים במטלת אוריינות מידע, ואילו גורמים משפיעים על הצלחתם בה. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionInformation Literacy of 5th and 6th grade students
Original languageHebrew
Pages (from-to)165-193
Number of pages29
JournalDapim
Volume73
StatePublished - 2020

IHP publications

  • ihp
  • Ability
  • Computer-assisted instruction
  • Information behavior
  • Information literacy
  • Information retrieval
  • School children
  • Self-evaluation
  • אוריינות מידע
  • אחזור מידע
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • הערכה עצמית
  • התנהגות אתור מידע
  • מיומנויות וכישורים
  • תלמידים בבית הספר היסודי

Cite this