מודל לשיחת משוב דיאלוגית

نتاج البحث: فصل من :كتاب / تقرير / مؤتمرفصلمراجعة النظراء

ملخص

במאמר זה אנחנו מבקשים להציע חלופה למודל המסורתי של שיחות המשוב-כדי למקסם את אפשרויות הלמידה של שיחות אלו. אנו טוענים שעקרון ההדדיות הכרחי לקיומו של תהליך משוב אפקטיבי בין עמיתים. מנהל ומורה אמנם אינם שותפים עמיתים באופן טבעי, אך המודל המוצע עשוי לטשטש במעט את מערכת היחסים ההיררכית ביניהם במעמד של שיחת המשוב, לייצר סביבת למידה דיאלוגית ולאפשר שיחה הדדית יותר. (מתוך המאמר)
اللغة الأصليةالعبريّة
عنوان منشور المضيفעושים בית ספר
العنوان الفرعي لمنشور المضيفידע מעשי על מנהיגות פדגוגית
المحررونנעמי מנדל-לוי, מאיה בוזו-שוורץ
مكان النشرירושלים
الصفحات240-251
عدد الصفحات12
حالة النشرنُشِر - 2016

IHP Publications

  • !!ihp
  • Dialogue
  • Feedback (Psychology)
  • Learning
  • Observation (Educational method)
  • Teacher-principal relationships
  • Teachers
  • Teachers -- Evaluation
  • Teachers -- In-service training
  • דיאלוג
  • הערכת מורים
  • התפתחות מקצועית -- מורים
  • למידה
  • מורים
  • מנהלי בתי ספר ומורים
  • משוב
  • תצפיות (חינוך)

قم بذكر هذا